Uzņēmējdarbības nosacījumi

Šie noteikumi un nosacījumi attiecas uz pirkumiem tiešsaistes veikalā www.brimo.lv, kura pārdevēja un operatore ir Hana Godušová., kura juridiskā adrese ir  Ļermontova 911/381105 Bratislava, ID: 50195000, PVN ID: SK1121316911, reģistrēts Bratislavas rajona birojā
Tirdzniecības reģistra numurs: 430-48519, e-pasts: brimo@brimo.lv, tel. +421 944 431 230

Uzņēmumā galvenajā mītnē mēs pieņemam tikai vēstuļu sūtījumus uz pastkastes pasta adresi. Nosūtiet pakas uz tālāk norādīto adresi.

Uzņēmējdarbības noteikumi ir daļa no noslēgtā pārdošanas līguma starp pārdevēju, no vienas puses, un pircēju, no otras puses. Visas līgumattiecības tiek noslēgtas saskaņā ar Slovākijas Republikas tiesisko kārtību. Gadījumā, ja patērētājs ir līgumslēdzēja puse, attiecības, ko neregulē šie noteikumi un nosacījumi, regulē Likums Nr. 40/1964 Coll., Civilkodekss, akts Nr. 250/2007 Coll., par patērētāju aizsardzību, Likums Nr. 102/2014, par patērētāju aizsardzību, pārdodot preces vai sniedzot pakalpojumus, Likums Nr. 22/2004 Coll. par elektronisko komerciju, viss ar grozījumiem. Ja līgumslēdzēja puse ir uzņēmējs, attiecības, ko neregulē šie noteikumi un nosacījumi, regulē Likums Nr. 513/1991 Coll. ar grozījumiem.

 

Definīcijas


Patērētāja līgums 
ir jebkurš līgums, ko piegādātājs noslēdz ar patērētāju neatkarīgi no juridiskās formas.


Piegādātājs (pārdevējs)
 ir persona, kura, slēdzot un pildot patērētāja līgumu, darbojas savas komercdarbības vai citas saimnieciskās darbības ietvaros.


Pircējs — patērētājs
 ir fiziska vai juridiska persona, kas pērk preces vai izmanto pakalpojumus personiskai lietošanai vai savas mājsaimniecības locekļu vajadzībām.


Pircējs - uzņēmējs 
ir juridiska persona vai fiziska persona - uzņēmējs, kas darbojas savas saimnieciskās darbības vai citas saimnieciskās darbības ietvaros un pērk preces vai izmanto pakalpojumus šim mērķim. par viņa uzņēmumu citiem, kas pārdod vai tirgojas ar viņiem.

 

Pasūtījums un pirkuma līguma noslēgšana

Pircējs izvēlas produktu, pamatojoties uz pašreizējo piedāvājumu, kas publicēts vietnē www.brimo.lv, un apstiprina šo izvēli līdz plkst. nospiežot pogu "Pirkt", viņš aizpilda pasūtījuma veidlapu (e-pasts, preču iegādes gadījumā piegādes adresi), izvēlas preču skaitu (vai norāda preces parametrus) un izvēlas apmaksas veidu (naudā skaidrā naudā piegāde, skaidra nauda pēc piegādes). Pasūtījumi, kas veikti, izmantojot tiešsaistes veikalu www.brimo.lv, ir saistoši. Nosūtot pasūtījumu, pircējs, aktīvi noklikšķinot, apliecina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem un piekrīt tiem.

Līguma noslēgšanas priekšlikums ir piedāvāto preču izvietošana  vietnē www.brimo.lv, līgums tiek izveidots, nosūtot pasūtījumu pircējam un pārdevējam akceptējot pasūtījumu. Pārdevējs  nekavējoties apstiprinās šo piekrišanu uz pircēja e-pasta adresi, taču šis apstiprinājums neietekmē pirkuma līguma izveidi. Pircēja pienākums ir samaksāt pārdevējam pasūtījuma apstiprinājumā saskaņoto preču cenu, tai skaitā preču piegādes izmaksas (turpmāk tekstā “pirkuma cena”) skaidrā naudā pārdevēja galvenajā mītnē, skaidrā naudā. piegādājot preces piegādes vietā, vai bezskaidras naudas pārskaitījumu uz pasūtījuma apstiprinājumā norādīto pārdevēja kontu.  ; 

Pircējam ir pienākums samaksāt pārdevējam pirkuma maksu par norunātajām precēm pasūtījuma apstiprinājumā norādītajā termiņā, bet ne vēlāk kā preces saņemšanas brīdī.

Informācija par atsevišķiem soļiem, kas ved uz līguma noslēgšanu, izriet no šiem noteikumiem un nosacījumiem, un pircējam vienmēr ir iespēja pārbaudīt vai labot pasūtījumu pirms tā nosūtīšanas.

Līgums tiek slēgts slovāku valodā, ja apstākļi no pārdevēja vai pircēja puses to neliedz, līgumu ir iespējams noslēgt citā, abām pusēm saprotamā valodā.

Operators kopā ar precēm izsniedz pircējam visus attiecīgos dokumentus, kas attiecas uz precēm: rēķinu (nodokļu dokumentu) vai garantijas sertifikāts (ja ražotājs to nodrošina).

Cenas

Atsevišķu produktu cenas ir norādītas, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN) 20% apmērā un visus pārējos nodokļus. Patērētājam ir iespēja iepazīties ar periodu, kurā pārdevējam ir saistošs viņa piedāvājums, ieskaitot cenu.

Galīgā cena ir norādīta pasūtījuma veidlapā tieši pirms pasūtījuma nosūtīšanas, tā ir norādīta, ieskaitot PVN, vai visus citus nodokļus un nodevas (iepakojums, pasta izdevumi...), kas patērētājam ir jāmaksā maksāt, lai iegūtu preci vai pakalpojumu. Šo cenu pārdevējs nevar vienpusēji mainīt.


Piegādes nosacījumi

Noliktavā esošās preces tiek nosūtītas vēlākais 24 stundu laikā. Preces, kuras nav noliktavā, vienmēr ir apzīmētas ar apzīmējumu "NAV NOLIKTĀ", to pieejamību varat pārbaudīt, sūtot pieprasījumu uz e-pastu: brimo@brimo.lv Preču, kas nav noliktavā, bet ir pieejamas, piegādes termiņš ir ne vairāk kā 30 dienas retos gadījumos var vienoties par ilgāku piegādes periodu.

Preces tiek nosūtītas, izmantojot GLS kurjera pakalpojumu

Pasta un iepakojuma izmaksas ir 19,00 eiro par piegādi ar kurjeru. Pasūtījumiem virs €110,00 piegāde ir bez maksas


Maksājumu noteikumi

Pircējs maksā operatoram pirkuma cenu:

  • ar bankas pārskaitījumu uz kontu: IBAN: SK36 8330 0000 0021 0094 3785
  • SWIFT: FIOZSKBAXXX (0 €)
  • Tiešsaistes karte (0,00 eiro)

Pieņemtie pasūtījumi darba dienās līdz 13:00. kas ir noliktavā un tiek apmaksāti ar skaidras naudas piegādi vai tiešsaistes karti, mēs nosūtām tajā pašā dienā. Maksājot ar pārskaitījumu, preces nosūtām pēc maksājuma saņemšanas. Maksājums jāieskaita līdz 13:00. darba dienā, pretējā gadījumā noliktavā esošās preces tiks nosūtītas nākamajā darba dienā. Pārskaitījuma izrakstu no bankas neuzskatām par dokumentu un nepaātrināsim preču nosūtīšanu. 

Pasūtījuma gadījumā pārdevējs pieprasa samaksu no kopējās pasūtījuma cenas pirms pasūtījuma izgatavošanas pēc pasūtījuma. (pārsvarā telts apdruka). 
Daļa no pasūtījuma e-veikalā ir pircēja pienākums samaksāt pārdevējam cenu par pasūtītajām precēm.

Telts 2D vizualizācija reklāmas izdruku pēc piegādes uz e-pastu nevar bez maksas anulēt vai atkāpties no pirkuma līguma, nenorādot iemeslu.

2D vizualizācija ir folijas drukāšanas un visu veidu drukāšanas neatņemama sastāvdaļa, pat ja klients nodrošina savu 2D vizualizāciju.

paziņojums par atteikšanos no pirkuma līguma.

2D vizualizācija būs bez maksas  ;ja pasūtījuma vērtība rēķina izrakstīšanas brīdī ir lielāka par €5 ar PVN.

, kas attiecas uz precēm, tas ir: rēķins, kas kalpo kā pavadzīme.  (  rēķins, kredītrēķins, avansa rēķins). Mēs neizsniedzam dublētus rēķinus. 


Pārdevējs visām piegādātajām precēm sniedz garantiju, kas ir  24 mēneši fiziskām personām – patērētājiem. Uz BRIMO saliekamajām teltīm attiecas 60 mēnešu garantija.  Ja dokuments ir izsniegts uzņēmumam vai Saskaņā ar Komerclikumu ID numura garantija ir 12 mēneši. Periods sākas dienā, kad pircējs pārņem preces. Ja preci var sadalīt vairākās sastāvdaļās, klientam ir pienākums nosūtīt tikai bojāto komponentu. 


Pārdevējs ir atbildīgs par defektiem, kas parādās uz pārdotas preces garantijas laikā, ko izraisījis materiāla defekts, funkcionāla kļūda vai ražošanas vai montāžas laikā radušies defekti. Rēķins (kalpo arī kā garantijas sertifikāts)


Garantija neattiecas uz defektiem, kas radušies neprofesionālas apkalpošanas, nepamatotas apstrādes, lietošanas vai uzstādīšanas rezultātā, kas ir pretrunā ar lietotāja rokasgrāmatu. , elektrostatiskā izlāde vai defekti, ko izraisījis pārmērīgs mehānisks nodilums. Garantija neattiecas arī uz bojājumiem, ko izraisījušas dabas katastrofas, dabas katastrofas, vardarbīgi bojājumi, laika apstākļi vai darbība ekstremālos un neparastos apstākļos. Mēs negarantējam, ka jūsu telts netiks mehāniski bojāta no vēja pie jebkura vēja ātruma. Bojājumi var rasties nepietiekamas noenkurošanās dēļ vai nelabvēlīgu laikapstākļu gadījumā. Mēs neiesakām atstāt telti bez uzraudzības, pretējā gadījumā lietotājs  pakļauj riskam  mehāniski bojājumi, ko izraisa ārēja ietekme. Mēs neiesakām izmantot telti kā pastāvīgu jumtu. Ja ir pastāvīgs jumts, telti ir grūti uzraudzīt un reaģēt uz laikapstākļiem. Materiālu kalpošanas laiks tiek atbilstoši saīsināts, ja telti izmantojat kā pastāvīgu, nevis īslaicīgu segumu, kuram telts tika izgatavota, nepārprotami nav atļāvis pārdevējs vai preces ražotājs vai pilnvarotā persona, kas apkalpo dotās preces. Gadījumā, ja netiek piegādāti komplekti precēm, nav iespējams uzsākt sūdzību procedūru, pārņemot preces no kurjerpasta vai no personīgās savākšanas, iesakām pircējam ziņot par iepakojuma bojājumiem kurjeram. saņemot un uzrakstiet veidlapu, kurā norādīts, ka pieņemat preces ar rezervāciju.

Sūdzības par preces mehāniskiem bojājumiem, kas nebija pamanāmi, saņemot sūtījumu, iesakām pieteikties nekavējoties pēc sūtījuma saņemšana. Pretenzijas par šādu bojātu preču vēlāk atklātiem defektiem klients varēs celt tikai tad, ja viņš pierādīs, ka precei jau bija norādītie defekti brīdī, kad tā tika pārņemta no pārvadātāja. Ja jūsu preces ir bojātas, nekavējoties informējiet mūs, izmantojot šo veidlapa. Preces iesaiņojam kvalitatīvās kastēs ar aizsargelementiem un pirms preču nosūtīšanas tās pārbaudām un mums ir kameras ieraksts no iepakojuma līdz preces piegādei kurjeram. Pat visi pasākumi nenovērsīs preces bojājumus, ja preces tiks nomestas zemē. Mēs centīsimies pēc iespējas ātrāk atrisināt problēmu jūsu labā. i style="">®.  bezmaksas pirmais gads no iegādes brīža.

Ir pieejama iespēja iegādāties telts konstrukcijas daļas bez maksas neatkarīgi no bojājuma veida. katram klientam, kurš var pierādīt, ka ir saņēmis pie mums iegādāto telti pirms mazāk nekā 12 mēnešiem no karkasa detaļu pieprasījuma ziņojuma.

Bezmaksas rāmja rezerves daļu skaitu ierobežo arī tā vērtība daļas.

Detaļas 10 € vērtībā (modelis: supertērauds un ekskluzīvs tērauds) 15 € (modelis: augstākās kvalitātes tērauds, superalumīnijs, ekskluzīvs alumīnijs, augstākās klases alumīnijs ) ir pieejama klientam bez maksas pēc 12 mēnešu termiņa izpildes. Detaļas, kas pārsniedz atlaides vērtību, tiek iekasēta saskaņā ar aktuālo cenrādi.

Konstrukcijas rezerves daļu pielietošanas kārtība bez maksas līdz vērtībai 10 €/15 €

< p>Varat pieprasīt rāmja daļas, izmantojot šeit

Atsevišķu detaļu cenu saraksts pēc pieprasījuma pirms iegādes vai pirms rāmja rezerves daļu pieprasījuma nosūtīšanas pa e-pastu: brimo@brimo.lv

Nodrošināt rezerves daļas struktūra bez maksas neattiecas, ja tā ir atzīta sūdzība. Atzītas pretenzijas gadījumā klientam nav nepieciešamas konstrukcijas rezerves daļas bez maksas, jo mēs sedzam remonta izmaksas.

Sakarā ar neparedzamajiem laikapstākļiem un telts noenkurojuma nenovērtēšanu, esam stājušies spēkā konstrukciju rezerves daļu nodrošināšanu bez maksas. Šī iemesla dēļ mēs neapskatām telts konstrukcijas mehānisko bojājumu cēloņus un nosacījumu izpildes gadījumā telts konstrukcijas daļas 10/15€ vērtībā nodrošinām ar PVN bez maksas.

Telts nav paredzēts kā pastāvīgs jumts!

Rāmja rezerves daļas krāsa var atšķirties no konstrukcijas krāsas.

Mēs ražojam un pārdodam tikai firmas preces. Šī iemesla dēļ preces var saturēt BRIMO zīmolu, ciktāl tas ir redzams katra produkta fotoattēlos un videoklipos.

Atbilstība pirkuma līgumam

Pārdodamajai lietai ir jāatbilst likumā noteiktajai vai noteiktajai kvalitātei, daudzumam, izmēram vai svaram, un tai jābūt bez defektiem, jo īpaši tai jāatbilst saistošajiem tehniskajiem standartiem. Ja, lietojot preci, jāievēro īpaši noteikumi, it īpaši, ja lietošanu reglamentē instrukcijas vai to regulē tehniskais standarts, pārdevējam ir pienākums par tiem informēt pircēju, ja vien noteikumi nav vispārzināmi. Ja pārdevējs nepilda šo pienākumu, viņam ir pienākums atlīdzināt pircējam no tā izrietošos zaudējumus.

 

Pasūtītā sūtījuma nesaņemšana

1. Pārdevējam ir tiesības uz zaudējumu atlīdzību (saskaņā ar Civilkodeksa 420. un turpmākajiem pantiem) faktisko izmaksu apmērā par mēģinājumu neveiksmīgi piegādāt pasūtījumu, ja pircējs pasūtīja preces, kuras viņš neatcēla vai neatkāpās no līguma un vienlaikus nepārņēma preci no pārvadātāja vai pēc pārdevēja pieprasījuma personīgās savākšanas izvēles gadījumā nepārņēma preci noteiktajā savākšanas termiņā. Ar šo darbību pircējs pārkāpa savu pienākumu, kas noteikts Art. X punkta 2. a) apakšpunkts, saskaņā ar kuru pircēja pienākums ir pārņemt pasūtītās preces. 

2. Pārdevējam ir tiesības neizmantot tiesības uz zaudējumu atlīdzību vai izmantot šīs tiesības tikai daļēji. 

 

Preču pieņemšana

Pircējam ir tiesības pārbaudīt iepakojuma integritāti, vai sūtījumam ir acīmredzamas bojājuma pazīmes. Bojājuma gadījumā iesakām rakstīt aktu/protokolu par bojājumu ar piegādes personas pārstāvi; Pamatojoties uz pārdevējam nodoto rakstisko protokolu, pircējs pēc tam var atteikties no piegādātās preces pārņemšanas ar defektu un pēc tam vērsties pie pārdevēja par preces defektiem. Ja pircējs bojājumus vai citus pārkāpumus atklāj tikai pēc sūtījuma saņemšanas, viņam ir pienākums nekavējoties sazināties ar pārdevēju. Ja viņš to nedara, viņam tiks piemērotas pretenzijas par pieteiktajiem defektiem tikai tad, ja viņš pierādīs, ka preces saņemšanas brīdī jau bija šie defekti.

 

Sūdzība un tās pieteikums

Pārdevējs ir atbildīgs par pārdotās preces defektiem, kad to ir pārņēmis pircējs.

Ja tas ir defekts, kuru var novērst, pircējam ir tiesības bez maksas, savlaicīgi un pareizi noņemt to. Pārdevējam ir pienākums bez nepamatotas kavēšanās novērst defektu. Tā vietā, lai novērstu defektu, pircējs var pieprasīt preces nomaiņu vai, ja defekts attiecas tikai uz preces daļu, daļas nomaiņu, ja tas nerada pārdevējam nesamērīgas izmaksas, ņemot vērā preces cenu. preces vai defekta smagums. Pārdevējs vienmēr var bojāto preci nomainīt pret nevainojamu, nevis novērst defektu, ja tas pircējam nesagādā nopietnas grūtības.

Ja tas ir defekts, kuru nevar novērst un kas neļauj preci pareizi izmantot kā bezdefektu preci, pircējam ir tiesības preci apmainīt vai arī viņam ir tiesības atkāpties no līguma. Tādas pašas tiesības ir pircējam, ja defektus ir iespējams novērst, bet, ja pircējs nevar preci pareizi izmantot defekta atkārtotas parādīšanās dēļ pēc remonta vai lielāka defektu skaita dēļ. Ja ir citi nelabojami defekti, pircējam ir tiesības uz saprātīgu atlaidi no preces cenas.

 

Pārdevējam ir pienākums nekavējoties noteikt sūdzības izskatīšanas veidu, sarežģītos gadījumos ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā no sūdzības iesniegšanas dienas, pamatotos gadījumos, īpaši, ja tiek veikts komplekss preces stāvokļa tehniskais novērtējums vai pakalpojums ir nepieciešams ne vēlāk kā 30 dienu laikā no sūdzības iesniegšanas dienas. Pēc pretenzijas izskatīšanas veida noteikšanas pretenzija tiks izskatīta nekavējoties, pamatotos gadījumos pretenziju var izskatīt vēlāk; tomēr pretenzijas izskatīšana nedrīkst ilgt ilgāk par 30 dienām no pieteikuma iesniegšanas dienas. pretenzija.

Pārdevējs nekavējoties apstiprina sūdzības saņemšanu un izsniedz to patērētājam. Tomēr tas tiks izsniegts vēlākais kopā ar dokumentu, kas apstiprina sūdzību.

Mēs nepieņemam pakas pēc piegādes.

pieprasītajai precei jābūt iesaiņotai tīrai un pilnīgai. Ļoti netīru un higiēniski nevēlamu preču sūtīšana var novest pie sūdzības ierosināšanas noraidīšanas. Šajā gadījumā pārdevējs atgriež preci uz pircēja adresi. Pircējam nepienākas transporta izdevumu kompensācija netīru/higiēnisku preču gadījumā (īpaši pelējums, kas rodas, neievērojot apkopes norādījumus). Pēc sūdzības izskatīšanas termiņa beigām patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma vai arī apmainīt preci pret jaunu preci.
 

Laiks no atbildības par defektiem tiesību izmantošanas līdz pretenziju iesniegšanas procesa beigām (remontētās preces piegāde, rakstisks lūgums pārņemt izpildi vai tās pamatots noraidījums) netiek iekļauts garantijas laikā. Mainot preci pret jaunu, jaunais garantijas termiņš sākas no tās saņemšanas.

Ja patērētājs iesniedz pretenziju pirmo 12 mēnešu laikā no pirkuma brīža, pārdevējs pretenziju var izskatīt, noraidot to, tikai pamatojoties uz rakstisku eksperta vērtējumu; neatkarīgi no ekspertīzes rezultāta no patērētāja nevar pieprasīt segt ekspertīzes izmaksas vai citas ar ekspertīzi saistītas izmaksas.

Kad patērētājs iesniedz sūdzību pēc 12 mēnešiem no pirkuma veikšanas, pārdevējam  noraidot, pārdevēja pienākums ir sūdzības dokumentā norādīt, kam patērētājs preci var nosūtīt ekspertīzes veikšanai. Ja prece tiek nosūtīta ekspertīzes veikšanai noteiktai personai, ekspertīzes izmaksas, kā arī visas pārējās ar to saistītās izmaksas sedz pārdevējs neatkarīgi no ekspertīzes rezultāta. Ja patērētājs ar eksperta vērtējumu pierāda pārdevēja atbildību par defektu, viņš pretenziju var pieteikt atkārtoti. Ekspertu vērtējuma laikā garantijas termiņš nebeidzas. Pārdevējam ir pienākums 14 dienu laikā no atkārtotas pretenzijas pieteikšanas dienas atlīdzināt patērētājam visas ekspertīzes veikšanai radušās izmaksas, kā arī visas ar to saistītās izmaksas, kas veiktas mērķtiecīgi.

Pārdevējam ir pienākums nekavējoties piegādāt patērētājam pretenzijas iesnieguma apstiprinājumu, ja apstiprinājumu nav iespējams piegādāt nekavējoties, tas jānogādā bez liekas kavēšanās, bet vēlākais kopā ar apliecinošu dokumentu. sūdzība; pretenzijas pieteikuma apstiprinājums nav jāpiegādā, ja patērētājam ir iespēja pierādīt pretenzijas piemērošanu citā veidā.

Sūdzības gadījumā patērētājs informē pārdevēju par sūdzību pa e-pastu (lai panāktu pēc iespējas ātrāku sūdzības izskatīšanu), vēstuli vai citu pastāvīgu pārvadātāju, kas mums tiks piegādāts, un nosūta preces iepakotas. transportēšanai piemērotā iepakojumā kopā ar defekta aprakstu un pirkuma dokumenta kopiju vai aizpildot šo veidlapu: u>SAŅEMŠANAS UN IESNIEGŠANAS VEIDLAPA noklikšķiniet šeit (vai ar garantijas vēstuli, ja tāda tika izsniegta) uz paku saņemšanai norādīto adresi:

BRIMO

Velky Lapáš 8460

95104 Veľký Lapáš

tālrunis: +421944431230 

Neizmantojiet adresi Lermontovová 911/3, Bratislava 81105 Šī adrese ir paredzēta vēstuļu un korespondences sūtījumiem. Paldies par sapratni!

Pircējam ir tiesības uz nepieciešamo izmaksu atlīdzību, kas radušās saistībā ar atbildības par defektiem tiesību izmantošanu.

Ja patērētājs nav apmierināts ar veidu, kādā pārdevējs izskatīja viņa sūdzību, vai ja viņš uzskata, ka pārdevējs ir pārkāpis viņa tiesības, viņam ir iespēja sazināties ar pārdevēju ar lūgumu veikt labojumus. Ja pārdevējs uz labojuma pieprasījumu atbild noraidoši vai neatbild uz to 30 dienu laikā no tā nosūtīšanas dienas, patērētājam ir tiesības iesniegt priekšlikumu viņa strīda alternatīvam risinājumam saskaņā ar 12.panta noteikumiem. likuma Nr. 391/2015 Sb. par patērētāju strīdu alternatīvu risināšanu un grozījumiem dažos likumos. Attiecīgā iestāde patērētāju strīdu alternatīvai risināšanai ar pārdevēju, Hana Godušová. ir [Slovākijas Tirdzniecības inspekcija / Tīkla nozaru regulēšanas birojs / Elektronisko sakaru un pasta pakalpojumu regulēšanas birojs] vai cita atbilstoša pilnvarota juridiska persona, kas reģistrēta alternatīvo strīdu izšķiršanas iestāžu sarakstā

SOI inspekcija Bratislavas reģionā

Uzraudzības departaments
tālr. nē. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
e-pasts: ba@soi.lv, pārvalda Slovākijas Republikas Ekonomikas ministrija (saraksts ir pieejams http:// www.mhsr .lv); patērētājam ir tiesības izvēlēties, pie kuriem no uzskaitītajiem patērētāju strīdu alternatīvās risināšanas subjektiem vērsties. Patērētājs var izmantot tiešsaistes strīdu izšķiršanas platformu, kas pieejama vietnē http://ec.europa.eu/consumers/odr/


30 dienu periods saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu neattiecas uz pircēja, kurš ir uzņēmējs, sūdzības izskatīšanu. Sūdzību izskatīšanas termiņu uzņēmējiem likums neregulē, tomēr mūsu uzņēmums apņemas uzņēmēju sūdzības šo Noteikumu izpratnē izskatīt 60 dienu laikā.


Atkāpšanās no līguma

1. Ja pārdevējs nevar izpildīt savas saistības, kas izriet no pirkuma līguma, sakarā ar  ;izpārdot krājumus, preces nepieejamību vai ja pirkuma līgumā saskaņoto preču ražotājs, importētājs vai piegādātājs pārtrauca ražošanu vai veica tādas nopietnas izmaiņas, kas padarīja neiespējamu no pirkuma līguma izrietošo pārdevēja saistību izpildi vai iemeslu dēļ nepārvaramas varas gadījumā vai, ja pat ar visiem centieniem, ko no viņa var godīgi pieprasīt, nevar piegādāt preci pircējam šajos noteikumos noteiktajā termiņā, pārdevējam ir pienākums nekavējoties informēt pircēju par to. faktu un tajā pašā laikā ir pienākums piedāvāt pircējam alternatīvu izpildi vai iespēju pircējam atkāpties no pirkuma līguma (atteikt pasūtījumu). Gadījumā, ja pircējs atkāpjas no pirkuma līguma šajā šīs sūdzības un darījumu nosacījumu sadaļā minēto iemeslu dēļ, pārdevējam ir pienākums 14 dienu laikā atdot pircējam jau iemaksāto depozītu par pirkuma līgumā saskaņoto preci par preci paziņojumu par atkāpšanos no līguma, pārskaitot uz pircēja norādīto kontu.

2. Pamatojoties uz likuma Nr. 102/2014 Sb. par patērētāju tiesību aizsardzību, pārdodot preces vai sniedzot pakalpojumus, pamatojoties uz distances līgumu vai līgumu, kas noslēgts ārpus pārdevēja telpām, un par grozījumiem un papildinājumiem atsevišķos likumos (turpmāk – likums) saskaņā ar 7.punkta noteikumiem un sekojošām tiesībām atkāpties no pirkuma līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Ja pirkuma līguma priekšmets ir preču piegāde, patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma pat pirms preces piegādes.

3. Ja patērētājs vēlas izmantot šīs tiesības, viņam ir pienākums ne vēlāk kā līdz plkst. norādītā termiņa pēdējā dienā uz pārdevēja kontaktadresi vai nodod šo atsaukumu pasta pārvadāšanai ne vēlāk kā termiņa pēdējā dienā uz kontaktos norādīto adresi. Pēc paziņojuma par atteikšanos no līguma patērētājam ir pienākums personīgi nosūtīt vai piegādāt līguma priekšmetu, no kura viņš atkāpjas, kopā ar visu dokumentāciju – piem. rēķina oriģināls, instrukcijas un cita dokumentācija par precēm, kas viņam tika piegādātas kopā ar precēm, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atteikuma dienas (likuma 10. § 1. punkts). Pircējiem iesakām izgatavot rēķina kopiju savām vajadzībām un nosūtīt preces ierakstītā sūtījumā un kā apdrošinātu sūtījumu Pircējam atteikšanās no līguma ir jāveic rakstveidā, lai nerastos šaubas par to, ka tas ir noslēgts atsaukta, vai piezīmes veidā uz cita ilgstoša nesēja vai izmantojot veidlapu, kas veido pielikumu Nr. 1 no šiem komerciālajiem un prasību nosacījumiem. 

4. Atteikšanās no pirkuma līguma saskaņā ar šo darījumu un prasību nosacījumu pārejas punktu jāietver pirkuma līguma atteikuma veidlapā prasītā informācija, kas veido pielikumu Nr. 1 no šiem darījumu un sūdzību nosacījumiem, jo īpaši pircēja identifikācija, pasūtījuma numurs un datums, precīza preču specifikācija, veids, kādā pārdevējam būtu jāatgriež jau saņemtais maksājums, jo īpaši konta numurs un /vai pircēja pasta adrese.

5. Nesūtiet mums skaidrā naudā pēc piegādes, šādas preces netiks pieņemtas.

6. E-veikala operators atmaksās par preci/pakalpojumu veikto samaksu, ieskaitot transporta izdevumus 1. punkta izpratnē. §9 par. 3) Likums Nr. 102/2014 Coll, kā arī izmaksas, kas uzskatāmi radušās par preču pasūtīšanu 14 dienu laikā no līguma atteikuma piegādes dienas, taču viņam nav jāatgriež nauda, pirms preces viņam piegādātas vai patērētājs to nav izdarījis. nepierāda, ka prece ir nosūtīta, tas neattiecas uz gadījumiem, kad pārdevējs ir ierosinājis, ka patērētājs, izmantojot tiesības atkāpties no līguma, ir tiesīgs saņemt izdevumu atmaksu lētākais izplatītākais piegādes veids, ko piedāvā pārdevējs

7. Tiesības atteikties no līguma neattiecas uz precēm un pakalpojumiem, kas definēti 7. paragrāfā. 6 burti a) līdz l) likuma Nr. 102/2014. ZZ, kuras tēmas ir:

 - preču, kas izgatavotas saskaņā ar īpašām patērētāja prasībām, preču, kas izgatavotas pēc pasūtījuma vai preču, kas paredzētas īpaši vienam patērētājam, pārdošana,

8. Patērētājs sedz jebkuru preces vērtības samazināšanos, ko izraisījusi tās izmantošana, kas pārsniedz preču funkcionalitātes un īpašību noteikšanai nepieciešamo.
    Saskaņā ar likumu 250/2007 Coll. par patērētāju tiesību aizsardzību ir patērētājs: fiziska persona, kura, slēdzot un pildot patērētāja līgumu, nerīkojas savas saimnieciskās darbības, nodarbinātības vai darba ietvaros. profesijām. Tātad patērētājs nav uzņēmums, tā ir fiziska persona – ne-uzņēmējs.         
Pēc preces piegādes patērētājam ir iespēja pārbaudīt tās funkcionalitāti, taču viņš nevar izmantot preci, ja atkāpjas no līguma. Lai noteiktu preces raksturu, īpašības un funkcionalitāti, patērētājam ar preci jārīkojas un jāpārbauda tikai tā, kā tas būtu iespējams "ķieģeļu un javas" veikalā, pretējā gadījumā runa var būt par precēm, kuras nav pārbaudītas, bet lietots. Pircējam atteikuma periodā ir rūpīgi jārīkojas un jāpārbauda preces.     

Tiesības atgriezt preces, nenorādot iemeslu 

Juridiskās tiesības atgriezt preces, nenorādot iemeslu, rodas tikai tad, ja patērētājs iegādājās preces, izmantojot: 

  • līgums, kas noslēgts no distances (līgums starp pārdevēju un patērētāju saskaņots un kas noslēgti tikai ar vienu vai vairākiem attālās saziņas līdzekļiem bez vienlaicīgas pārdevēja un patērētāja fiziskas klātbūtnes, jo īpaši izmantojot tīmekļa vietni, e-pastu, tālruni, faksu, adresātu sarakstu vai piedāvājumu katalogu), un 
  • ārpus pārdevēja telpām noslēgti līgumi (līgumi starp pārdevēju un patērētāju, kas noslēgti pārdevēja un patērētāja fiziskā klātbūtnē vietā kas nav pārdevēja telpās, līgums, ko patērētājs noslēdzis vietā, kas nav pārdevēja telpās, vai ar attālās saziņas līdzekļiem uzreiz pēc tam, kad pārdevējs ir sazinājies ar patērētāju vietā, kas ir pārdevēja telpās; nevis pārdevēja telpās vai pārdošanas pasākuma laikā vai saistībā ar to noslēgtais līgums).

Patērētājs var izmantot tiesības atteikties no līguma ar pārdevēju rakstveidā vai ieraksta veidā citā pastāvīgā informācijas nesējā; ja līgums noslēgts mutiski, ar jebkuru skaidri formulētu patērētāja paziņojumu, kurā izteikta viņa griba atkāpties no līguma, pietiek, lai īstenotu patērētāja tiesības atkāpties no līguma. Patērētājs var izmantot veidlapu atteikumam no līguma, kuru viņam ir iedevis pārdevējs. Viņš to var izdarīt 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas.

Pēc paziņojuma par līguma atteikšanos nosūtīšanas pārdevējam ir pienākums bez nepamatotas kavēšanās, ne vēlāk kā 14 dienu laikā no paziņojuma piegādes dienas, atgriezt patērētājam visus maksājumi, kas no viņa saņemti saskaņā ar līgumu vai saistībā ar to, tostarp piegādes, piegādes un pasta izmaksas, kā arī citas izmaksas un maksas. No otras puses, patērētājam preces ir jānosūta atpakaļ vai jānodod pārdevējam ne vēlāk kā 14 dienu laikā no līguma atteikuma dienas. 

Izmaksas par preču atgriešanu, nenorādot iemeslu 14 dienu laikā pēc saņemšanas, izmaksas sedz patērētājs.

< strong>Piezīme:  
Neviens tiesiskais regulējums nedod tiesības patērētājam nepamatoti atgriezt preces, kas iegādātas tā- sauca ķieģeļu un javas veikals (darbojas veikals). Iegādājoties preces veikalā, klients var apmainīt preces 14 dienu laikā un bez iemesla tās neatgriezt. Prasības par nepamatotu preču atgriešanu vai apmaiņu nav juridiski izpildāmas.
   
Saskaņā ar likumu 250/2007 Coll. par patērētāju tiesību aizsardzību ir patērētājs: fiziska persona, kura, slēdzot un pildot patērētāja līgumu, nerīkojas savas saimnieciskās darbības, nodarbinātības vai darba ietvaros. profesijām. Tātad patērētājs nav uzņēmums, tā ir fiziska persona – ne-uzņēmējs.  Pircējam uzņēmējam (nevis patērētājam) nav tiesību atgriezt preci 14 dienu laikā pēc pirkuma veikšanas, nenorādot iemeslu atkāpties no līguma 14 dienu laikā:

BRIMO, Veľký Lapáš 8460, 95104 Veľký Lapáš, +421944431230

Neizmantojiet adresi Lermontovová 911/3, Bratislava 81105. Pateicamies pakām. par sapratni!

 

Personas datu aizsardzība


1. Līgumslēdzējas puses ir vienojušās, ka pircējam, ja tā ir fiziska persona, ir pienākums paziņot pārdevējam savu vārdu un uzvārdu, pastāvīgās dzīvesvietas adresi, tostarp pasta indeksu, tālruņa numuru un e-pasta adresi. adrese pasūtījumā.< /p>

2. Līgumslēdzējas puses ir vienojušās, ka pircējam, ja tas ir juridiska persona, ir pienākums paziņot pārdevējam sava uzņēmuma nosaukumu, juridiskās adreses adresi, tostarp pasta indeksu, sociālās apdrošināšanas numuru, tālruņa numuru. un e-pasta adresi.
< br> 3. Pircējs var jebkurā laikā pārbaudīt un mainīt sniegtos personas datus pēc pieteikšanās e-komercijas vietnē sadaļā "Pieteikšanās".

4. Ar šo pārdevējs informē pircēju, ka saskaņā ar § 10 paragrāfs. 3  b) Akts Nr. 122/2013 par personas datu aizsardzību un par izmaiņām un papildinājumiem atsevišķos tiesību aktos (turpmāk tekstā "ZnOOÚ") pārdevējs, slēdzot pirkuma līgumu, apstrādās pircēja personas datus bez viņa kā attiecīgās personas piekrišanas, jo pircēja personas datu apstrādi veiks pārdevējs pirmslīguma attiecībās ar pircēju, un pircēja personas datu apstrāde ir nepieciešama pirkuma izpildei. līgums, kurā pircējs ir viena no līgumslēdzējām pusēm.

5.  Atzīmējot atbilstošo rūtiņu pirms pasūtījuma nosūtīšanas, pircējs var paust savu piekrišanu 1. punkta izpratnē. § 11  1 likuma, lai pārdevējs apstrādātu un uzglabātu savus personas datus, īpaši tos, kas minēti iepriekš un/vai kas nepieciešami pārdevēja darbībām saistībā ar informācijas nosūtīšanu par jaunajām precēm, atlaidēm un akcijām par piedāvātajām precēm un to apstrādi. visās savās informācijas sistēmās attiecībā uz informācijas nosūtīšanu par jaunajiem produktiem, atlaidēm un akcijām piedāvātajām precēm.

6. Pārdevējs apņemas apstrādāt un apstrādāt pircēja personas datus saskaņā ar  spēkā esošie tiesību akti SR.

7. Pārdevējs apliecina, ka saskaņā ar para. § 6 paragrāfs. 2  c) ZnOOÚ iegūs personas datus tikai šajos uzņēmējdarbības un sūdzību noteikumos norādītajam mērķim.

8. Pārdevējs paziņo, ka saskaņā ar  § 6 paragrāfs. 2  e) ZnOOÚ iegūs personas datus mērķiem, kas nav noteikti šajos uzņēmējdarbības un sūdzību nosacījumos atsevišķi, un nodrošinās, ka personas dati tiek apstrādāti un izmantoti tikai tādā veidā, kas atbilst mērķim, kuram tie tika vākti, un ka tie netiks kopā ar personas datiem , kas iegūti citiem nolūkos.
9. Pircējs sniedz pārdevējam piekrišanu saskaņā ar šīs sūdzības un darījumu nosacījumu 5.punktu uz noteiktu laiku līdz pircēja personas datu apstrādes mērķim. ir izpildīts. Pēc apstrādes mērķa izpildes pārdevējs nekavējoties atbrīvo pircēja personas datus. Pircējs var jebkurā laikā rakstiski atsaukt piekrišanu personas datu apstrādei. Piekrišana beidzas 1 mēneša laikā no brīža, kad pircēja piekrišanas atsaukums ir nosūtīts pārdevējam. paziņojis viņam pietiekamā, saprotamā un nepārprotamā veidā :


a) jūsu identifikācijas dati, kas ir uzskaitīti  Art. 1. no šiem uzņēmējdarbības un sūdzību nosacījumiem,
b) trešās puses identifikācijas dati, kas ir uzņēmums, kas piegādā pircējam pasūtītās preces tādā veidā, ka šie dati ir norādīti akceptā,< br> c) personas datu apstrādes mērķis, kas ir pirkuma līguma noslēgšana starp pārdevēju un pircēju,
d) ka tā apstrādās pircēja personas datus vārda un uzvārda, adreses diapazonā. pastāvīgā dzīvesvieta, tostarp pasta indekss, tālruņa numurs un e-pasta adrese, ja pircējs ir fiziska persona un uzņēmuma nosaukums , juridiskās adreses adrese, tostarp pasta indekss, sociālās apdrošināšanas numurs, tālruņa numurs un e-pasta adrese, ja pircējs ir juridiska persona,
e) ka pircēja pienākums ir sniegt nepieciešamos personas datus,


11. Pārdevējs apliecina, ka apstrādās personas datus saskaņā ar labām manierēm un rīkosies tādā veidā, kas nav pretrunā ar ZnOOÚ vai citiem vispārsaistošiem tiesību aktiem un tos neapies. Pārdevējs paziņo, ka viņš nepiespiedīs vai neizvirzīs tās personas piekrišanu, uz kuru attiecas draudi atteikt pārdevējam noteiktās līgumiskās attiecības, pakalpojumu, preces vai saistības.


12. Pircējam ir tiesības, pamatojoties uz rakstisku pieprasījumu, pieprasīt no pārdevēja:


a) apstiprinājumu par to, vai ir vai nav personas dati par viņu. tiek apstrādāta persona,
b) personas datu apstrādes mērķis,
c) informācija vispārīgi saprotamā formā par jūsu personas datu apstrādi informācijas sistēmā un par tās statusu tvērumā. :
     i) pārdevēja un pārdevēja pārstāvja identifikācijas dati, ja tāds ir iecelts,
     ii) starpnieka identifikācijas dati; tas neattiecas uz gadījumiem, kad, iegūstot personas datus, pārdevējs nerīkojas saskaņā ar 8. § ZnOOÚ,
d) vispārīgi saprotamā veidā precīzu informāciju par avotu, no kura viņš ieguvis savus personas datus apstrādei. ,
e) vispārīgi saprotamā formā to personas datu kopiju, kas ir apstrādes priekšmets,
f) papildu informāciju, kas, ņemot vērā visus personas datu apstrādes apstākļus un nosacījumus, ir nepieciešama, lai pircējam garantēt savas tiesības un ar likumu aizsargātās intereses, jo īpaši
     i) norādījums par brīvprātīgu vai pienākumu sniegt nepieciešamos personas datus; ja pārdevējs iegūst pircēja personas datus, pamatojoties uz pircēja piekrišanu saskaņā ar ZnOOÚ 11. pantu, viņš paziņos pārdevējam arī piekrišanas derīguma termiņu, un ja pircēja pienākums sniegt personas datus izriet no tieši izpildāmu, juridiski saistošu Eiropas Savienības aktu, starptautisku līgumu, kas ir saistošs Slovākijas Republikai, vai likumu, pārdevējs informē pircēju par juridisko pamatu, kas pircējam uzliek šo pienākumu, un informē pircēju par atteikuma sekām. lai sniegtu personas datus,
     ii) informācija par trešajām pusēm, ja tiek pieņemts vai acīmredzams, ka tām tiks sniegti personas dati,
     iii) saņēmēju loks, ja tiek pieņemts vai acīmredzams, ka personas dati viņiem tiks darīti pieejami,
     iv) izpaušanas veids, ja personas dati ir jāizpauž,
     v) trešās valstis, ja ir pieņemts vai acīmredzams, ka personas dati tiks pārsūtīti uz šīm valstīm,
g) labot viņa nepareizos, nepilnīgos vai novecojušos personas datus, kas ir apstrādes priekšmets,< br> h) rīkoties ar saviem personas datiem, ja ir sasniegts to apstrādes mērķis; ja apstrādes priekšmets ir oficiāli dokumenti, kas satur personas datus, viņš var pieprasīt to atgriešanu,
i) savu personas datu, kas ir apstrādes priekšmets, likvidāciju, ja ir noticis ZnOOÚ vai citu piemērojamo tiesību aktu pārkāpums. SR.


13. Pamatojoties uz bezmaksas rakstisku pieprasījumu, pircējam ir tiesības iebilst pārdevējam pret:
a) viņa personas datu apstrādi, kas, viņaprāt, ir vai tiks veikta apstrādā tiešā mārketinga nolūkos bez viņa piekrišanas un pieprasa to likvidāciju,
b) 10. § paragrāfā minēto personas datu izmantošanu. 3  d) tiešā mārketinga nolūkos pasta saziņā, vai
c) 10. § paragrāfā minēto personas datu sniegšanai. 3  d) tiešā mārketinga nolūkos.


14. Pamatojoties uz bezmaksas rakstisku pieprasījumu, pircējam ir tiesības iebilst pret pārdevēja veikto personas datu apstrādi gadījumos saskaņā ar 10. panta 1. punktu. 3  a), e), f) vai g) ZnOOÚ, norādot leģitīmus iemeslus vai uzrādot pierādījumus par neatļautu iejaukšanos tās ar likumu aizsargātās tiesībās un interesēs, kuras tiek vai var tikt bojātas konkrētā gadījumā ar šādu personas datu apstrādi; ja to neliedz juridiski iemesli un tiek pierādīts, ka pircēja iebildums ir pamatots, pārdevējam ir pienākums bez nepamatotas kavēšanās un nekavējoties, ja apstākļi to atļauj, bloķēt un atbrīvoties no personas datiem, pret kuru apstrādi pircējs iebildis. .


15. Pircējam, pamatojoties uz rakstisku pieprasījumu vai personīgi, ja lietu nevar novilcināt, turpmāk ir tiesības jebkurā laikā iebilst pārdevējam un nepakļaut pārdevēja lēmumu, kam būtu tiesiskas sekas vai būtiska ietekme uz viņu, ja šāds lēmums tiks pieņemts, pamatojoties tikai uz viņas personas datu automatizētu apstrādi. Pircējam ir tiesības lūgt pārdevējam pārskatīt izdoto lēmumu ar metodi, kas atšķiras no automatizētās apstrādes formas, savukārt pārdevējam ir pienākums izpildīt pircēja lūgumu tā, lai pilnvarotajai personai būtu izšķiroša loma. lēmuma izskatīšanā; pārdevējs informē pircēju par pārbaudes metodi un atraduma rezultātu termiņā saskaņā ar 1.punktu. Šo noteikumu 9.18. Pircējam šo tiesību nav tikai tad, ja to nosaka īpašs likums, kas regulē pircēja likumīgo interešu nodrošināšanas pasākumus, vai ja pirmslīguma attiecību ietvaros vai līguma attiecību pastāvēšanas laikā pārdevējs pieņēmis lēmumu, kas atbilst pircēja lūgumam, vai, ja pamatojoties uz līgumu, pārdevējs ir veicis citus atbilstošus pasākumus, lai nodrošinātu pircēja likumīgās intereses.


16. Ja pircējs rakstiski apliecina savas tiesības un viņa pieprasījuma saturs liecina, ka viņš aizstāv savas tiesības, pieprasījums tiek uzskatīts par iesniegtu saskaņā ar šo likumu; pa e-pastu vai faksu iesniegto pieprasījumu pircējs piegādā rakstveidā ne vēlāk kā trīs dienu laikā no tā nosūtīšanas dienas.


17. Ja pircējam ir aizdomas, ka viņa personas dati tiek apstrādāti bez atļaujas, viņš var iesniegt paziņojumu Personas datu aizsardzības birojam. Ja pircējs nav spējīgs veikt juridiskās darbības pilnā apjomā, viņa tiesības var īstenot likumiskais pārstāvis.


18. Pārdevējam ir pienākums rakstiski apstrādāt pircēja pieprasījumu saskaņā ar šo pantu. šie uzņēmējdarbības un sūdzību nosacījumi, vai ievērot pircēja prasības saskaņā ar ZnOOÚ un informēt viņu rakstiski ne vēlāk kā 30 dienu laikā pēc pieprasījuma vai pieprasījuma saņemšanas.


19. Pircēja tiesību ierobežojums saskaņā ar § 28 par. 2 ZnOOÚ, pārdevējs nekavējoties rakstiski informē skarto personu un Personas datu aizsardzības biroju.


20. Pārdevējs informē šo pircēju, ka saskaņā ar a. § 15  1  e) 3.punktā un 4.punktā ZnOOÚ, apstrādājot pircēja personas datus, tiek pieņemts, ka pircēja personas dati tiks sniegti un darīti pieejami attiecīgi sekojošām trešajām personām. saņēmēju loks:
Uzņēmuma nosaukums: GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Budča 1039, 962 33 Slovakia

21. Pārdevēja e-komercijas informācijas sistēmas ir reģistrētas likuma Nr. 122/2013 Coll. par personas datu aizsardzību.

Uzraudzības iestāde

Slovākijas tirdzniecības inspekcija uzrauga pārdevēja saistību izpildi pret patērētāju, jo īpaši darba vietā:

SOI inspekcija Bratislavas reģionā< span style="font-family: "Segoe UI", Arial, "Geneva CE", lucida, sans-serif; font-size: 16px;">
Bajkalská 21/A, PO BOX nr. 5, 820 07  Bratislava   
Uzraudzības departaments
tālr. nē. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
e-pasts: ba@soi.lv,

http://www.soi.lv

http://www.soi.lv/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

 

Nobeiguma noteikumi

Šie noteikumi un nosacījumi ir spēkā, kā norādīts vietnē www.brimo.lv dienā, kad pasūtījums tiek nosūtīts pircējam, kurš tos pieņem bez atrunām, ko viņš arī apstiprina, aktīvi noklikšķinot, apstiprinot pasūtījumu.

Operators patur tiesības, iespējams, mainīt vai papildināt  uzņēmējdarbības nosacījumus. Taču uz noslēgtajiem rīkojumiem attiecas redakcija, kas bija spēkā rīkojuma izpildes brīdī.

Šie pakalpojumu sniegšanas noteikumi stājas spēkā 2021. gada 1. aprīlī.

 

Pielikums Nr. 1

Līguma atteikuma veidlapa

(aizpildiet un nosūtiet šo veidlapu tikai tad, ja vēlaties atkāpties no līguma)

Kam:

Hana Godušová., juridiskā adrese Lermontovova 911/381105 Bratislava,

reģistrēts Bratislavas rajona birojā Bratislavas rajona birojā
Tirdzniecības reģistra numurs: 430-48519

ID: 50195000,

PVN numurs: SK1121316911

e-pasts: brimo@brimo.lv , 

tālr. nr.: 0944 431 230

Ar šo es/mēs paziņoju (*), ka es/mēs atteicos (*) no šo preču pirkuma līguma/no līguma par šī pakalpojuma sniegšanu (*):  ........ ..... .

Pasūtījuma datums/saņemšanas datums (*) .................

Patērētāja(-u) nosaukums (*) ...............

Patērētāja(-u) adrese (*) .................

Patērētāja(-u) paraksts (*) (tikai tad, ja šī veidlapa ir iesniegta papīra formā) .................................

Datums ...................

(*) Izsvītrot, ja nav piemērojams.


Biano Star

Noteikumu projekts par partneru personas datu apstrādi

1. Mēs izmantojam uzņēmuma Biano Star pakalpojumu, lai iegūtu pirkuma reitingu Biano sro, 041 46 905, juridiskā adrese ir Křižíkova 148/34, Karlín, 186 00 Prāga 8.

2. Apstrādājot personas datus, mēs darbojamies kā personas datu administrators un sniedzējs pakalpojumus kā procesors.

3. Saistībā ar pakalpojumu tiek apstrādāti personas dati e-pasta adrešu diapazonā, tālruņa numurs, kuru norādāt pasūtījumā, un tālāk IP adreses diapazonā informācija par iegādātās preces, pasūtījumu un vērtējuma saturu, ko publicējat pats. Personas dati tiek apstrādāti, lai nosūtītu veidlapu novērtējuma iegūšanai, tā analīzi un veidojot e-veikala un piedāvāto preču statistikas vai kopsavilkuma vērtējumus. Šie statistika un kopsavilkuma novērtējums nesatur personas datus.

4. Dalība vērtēšanā notiek saskaņā ar normatīvajiem aktiem uz izpildes pamata iepērkoties e-veikalā un vienlaikus uz piekrišanas personas datu apstrādei nenoraidīšanas pamata datus.

5. Jūs jebkurā laikā varat atteikt personas datu apstrādi, izmantojot atbilstošo saiti minēts visos saistītajos e-pasta paziņojumos. Jūs varat iebilst pret apstrādi arī izteikt iebildumus, izmantojot mūsu parasto kontaktinformāciju. To nepiešķirot novērtējums nekādi neietekmē iespēju pilnībā izmantot mūsu e-veikalu.

6. Ja jūs atsakāties no personas datu apstrādes, tie vairs netiks apstrādāti ar izņēmumiem gadījumos, kad apstrādei (tai skaitā saistību izpildei) ir cits tiesisks iemesls kas izriet no tiesiskā regulējuma vai mūsu likumīgo interešu aizsardzības).

7. Plašāku informāciju par personas datu apstrādi varat atrast vietnē [saite uz personas datu apstrādes principiem pakalpojums].